Lepšie svetlo,
lepšie nakupovanie
splnené. Teraz je naša predajňa mimoriadne lákavá a vyzerá veľmi kvalitne. Kamkoľvek sa pozriete, získate dojem, že výrobky sú čerstvé a mimoriadne kvalitné.“
– Jan Frauen, generálny riaditeľ spoločnosti EDEKA Frauen
Skupina EDEKA posúva maloobchodný predaj potravín v Nemecku dopredu. Tento reťazec supermarketov má približne 11 700 predajní a ročný obrat 44,8 miliárd a v krajine patrí medzi najobľúbenejšie. Keď pobočka v Glückstadte potrebovala modernizáciu osvetlenia, požiadala o pomoc spoločnosť Philips.
Potraviny nie sú jediná vec, o ktorú sa skupina EDEKA Group zaujíma. Spoločnosť berie vážne aj svoju zodpovednosť voči životnému prostrediu, a preto chcela zaviesť systém osvetlenia, ktorý by šetril energiu. Zároveň pre ňu bolo dôležité, aby svojim zákazníkom prinášala vynikajúce zážitky pri nakupovaní vytvorením atraktívnej a elegantnej atmosféry.
Celá predajňa bola vybavená modernými svetlami LED, ktoré zabezpečujú výbornú viditeľnosť a príjemnú atmosféru. K nízkym podhľadom bola vybraná nelineárna verzia svietidiel Maxos LED. Vynikajúca sýtosť farieb a jasné osvetlenie zabezpečujú, že nápisy na tabuliach aj obaloch výrobkov sú dobre čitateľné. Pre pult s mäsovými výrobkami bol vybraný typ LuxSpace Accent Rose LED, ktorý sa vyznačuje teplým svetelným spektrom a osvetľuje mäso bez toho, aby ho zahrieval či menil jeho farbu.
Nové osvetlenie pre supermarkety predajňu doslova oživilo. Zvýrazňuje štruktúru, bezpečie a pocit pohody. A vzhľadom na energetickú účinnosť moderných svetiel LED spotrebuje predajňa menej elektriny a vyprodukuje menej emisií CO2 než pri používaní konvenčných systémov osvetlenia.
Moderné svetlá LED nainštalované v predajni vydržia až 50 000 hodín, čím šetria skupine EDEKA Group prostriedky na opravy a výmeny.